13.07.2017
4. edycja konferencji EastBiz już w październiku

 

Wakacje w pełni, co nie znaczy, że można zapomnieć o ważnych wydarzeniach, jakie już dziś po prostu trzeba zapisać w kalendarzu na jesień! Warto o tym pamiętać, bo bilety na Wschodnie Forum e-Biznesu „EastBiz” co roku znikają już po kilku dniach od startu rejestracji.

Ta dwudniowa konferencja dedykowana głównie branży e-commerce, m.in. właścicielom biznesów internetowych oraz marketingowcom odbędzie się 13-14 października 2017 roku. Organizatorami są: Białostocki Park Naukowo-Technologiczny, EastCamp Białystok oraz Wydział Zarządzania Politechniki Białostockiej. Zapisy ruszą już na początku września, a bilet można będzie nabyć w cenie 99 zł.

Nieustannie pracujemy nad ofertą i jakością tego eventu dla biznesu. W tym roku uczestnicy będą kierowani na nową stronę internetową z nowym logo konferencji. O odświeżony branding zadbała firma Transition Technologies – partner wydarzenia.

Jak co roku, prezentacje warsztaty poprowadzą doświadczeni praktycy e-biznesu. Na razie możemy zdradzić nazwiska czterech prelegentów, którzy wystąpią podczas tej edycji EastBiz: Monika Mikowska z Mobee Dick(wyróżniona w 2014 roku tytułem Ambasadorki Przedsiębiorczości Kobiet), Sebastian Suma z Sempai(nagrodzonej w Konkursie EKOMERSY 2016 w kategorii: „Najlepsza agencja generująca sprzedaż”), Maciej Lewiński – Ekspert Google AnalyticsJakub Gierszyński – Dyrektor e-commerce Decathlon Polska. Można się spodziewać jak zawsze wysokiego poziomu merytorycznego.

Tematyka jest jak co roku różnorodna, także każdy z branży powinien znaleźć coś ciekawego dla siebie. Pojawią się takie zagadnienia jak personalizacja, sztuczna inteligencja, kanał mobilny, czy SEO. Prelegenci zaskakują pomysłami na wystąpienia, dlatego pozostaje niecierpliwie czekać na cały program.

Dlaczego warto?

Jak podaje Raport Bisnode nt. e-commerce w Polsce, każdego roku w naszym kraju rejestruje się od 6 do 8 tyś sklepów. Ponad 80 proc. z nich nie wytrzymuje silnej konkurencji i kończy swoją działalność w kolejnych dwóch, trzech latach. Te, którym udało się przetrwać pierwszy okres, rosną w siłę i na trwałe wpisują się w polski rynek e-handlu.

Jak przetrwać, jak wniknąć na trwale w tkankę polskiego lub nawet międzynarodowego rynku e-commerce? Trzeba walczyć. Orężem w tej potyczce na pewno jest wiedza. Kiedy właściciel sklepu jest na bieżąco z tym, co się dzieje w jego branży, wtedy może dostosowywać działania do rzeczywistości. Dodajmy, że bardzo zmiennej rzeczywistości. Konferencja EastBiz to takie coroczne podsumowanie pewnych tendencji, prognozowanie nowych oraz przedstawienie udanych praktyk. Pozwala nie tylko wysłuchać interesujących wystąpień ludzi, którzy znają e-commerce od podszewki, ale ich poznać, zapytać osobiście o nurtujące kwestie, nawiązać owocne znajomości.

Więcej informacji: www.east-biz.pl.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Prezydent Miasta Białegostoku (www.bialystok.pl)

Partner merytoryczny: Krajowa Izba Rozliczeniowa

Partnerzy: Transition Technologies, DrTusz

Patroni medialni: Białystokonline, Polskie Radio Białystok